6/08/2014

GIRLS ON METHADONE.

Czasem mam tak, że wszystko czego pragnę to dwie pigułki metadonu i umiejętność oddalania się od rzeczywistości poprzez przymykanie powiek. Szkoda, że ludzi zagrażających własnemu bezpieczeństwu nie wysyła się na miesięczny pobyt na bezludne planety. Bardzo chcę mieć kota. I żeby twarz nie piekła po godzinach spędzonych na słońcu. Wiecie, że oko nie widzi? Tylko mózg widzi. Albo, że ostrygi zmieniają płeć? Rodzą się jako osobniki męskie, potem zamieniają się w żeńskie, następnie wracają do płci męskiej. Potem umierają.
Chciałabym nie musieć mówić. I żeby wszystkie słońca były niczyje. Boże, ja mam dopiero 18. lat.

EDIT: Moja ulubiona bomber jacket, princeska z gąbki, t-shirt PANDA bear, słońce i kolejna clutch bag która zawiera moją nową galaktykę.





Bomber jacket: FRONTROWSHOP
T-shirt: CHOIES
  Skirt: CHOIES
 Shoes: ZARA 
 Clutch: ZARA  

Follow on Bloglovin

2 comments:

  1. you look so fabulous! :D

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  2. Cudnie. Zapraszam do mnie. :)))

    ReplyDelete